Spoštovani,
kdor dela, tudi greši.
V Prodentu se trudimo, da bi bila naša storitev vedno brezhibna. Prepričani smo, da se tudi vi.
A včasih se zgodi, da ne gre vse po načrtih. Ko gre kaj narobe je ključno, da zadeve uredimo hitro, enostavno in v obojestranko zadovoljstvo.
Z namenom zagotavljanja skladnosti in varnosti medicinskih pripomočkov v celotni dobavni verigi, kot to določa Uredba (EU) 2017/745 o medicinskih pripomočkih (MDR) in z željo po izboljšanju naših storitev, uvajamo posodobljene postopke za vračilo blaga.
Da bi vaš zahtevek za vračilo blaga rešili kar se da hitro, vas prosimo, da izpolnite obrazec za vračila/reklamacije (obrazec prenesite, izpolnite in ga priložite vračilu).
S tem, ko nam posredujete vse potrebne informacije že na začetku, se izognemo dodatnim vprašanjem in podaljševanju postopka. Opozorili bi vas radi, da se lahko zaradi zagotavljanja skladnosti, postopki brez priloženih dokumentov rešujejo dlje časa.
V nekaterih primerih blaga ne bomo mogli sprejeti in posledično postopkov me bomo mogli zaključiti z dobropisom. Zato v izogib nesporazumom in slabi volji apeliramo na predhodno najavo vračila.
Če nam sporočite potrebne podatke boste deležni:
- Hitre obravnave: Krajši čas do rešitve vašega zahtevka.
- Enostavnega postopka: Manj ponovnega kontaktiranja in dodatnega spraševanja.
- Jasnosti: Vse potrebne informacije so zbrane na enem mestu.
Obrazec prenesete tukaj.
(izpolnite le obvezna polja, ki so označena z zvezdico*).
Vseprisotni MDR
Če vračate medicinski pripomoček, so postopki zahtevnejši, a s tem zagotavljamo, da so medicinski pripomočki skladni z uredbo in zahtevami proizvajalca.
Ker hočete več
Ekipa Prodent